domingo, 19 de junio de 2011

Comando ls

Eu son moito de facer recopilatorios de música, e recientemente vinme na necesidade de sacar unha lista das cancións dun desos recopilatorios. Xa fora por vagancia, por desceñecemento ou simplemente porque no momento non estaba como para comerme moito a cachola, a única solución que se me ocurreu foi mediante shell de Ubuntu usar o comando "ls" que serve para listar os elementos dun directorio dado.

O primeiro é situarse no directorio de onde queremos sacar a información listada. Para eso podemos facer na shell un "cd" change directory, ata situarnos no directorio que queremos. Poñamonos no meu caso concreto, unha carpeta no directorio de Música, co que faria un "cd Música" e a continuación un cd da carpeta onde quero listar os arquivos, no meu caso "cd Get\ Phyched\ Mix ". No meu caso fixeno o cd de todo a vez "cd Música/Get\ Phyched\ Mix/" .


Feito isto xa estamos en disposición de sacar o listado co anteriormente explicado comando "ls", pero se tan só facemos un "ls" dentro dese directorio, na shell tan só se nos mostraria a lista dos elementos que temos no directorio, e máis nada.


Pero eso non é o que nos queremos, asique para pasar esa lista a un arquivo faremos algo máis, faremos un "ls > [arquivo]" , onde por arquivo pondremos o nome coa extensión, por exemplo "arquivo.txt", onde queiramos que nos garde a lista dos arquivos que temos nese directorio. No meu caso en concreto fixen un "ls > lista.txt" e listo, temos os nomes de todos os arquivos dese directorio nunha lista, nun .txt.


Xa está todo listo, solución rapida e sinxela, e en parte gracias a un tal Deivid que me comentou o de como gardalo nun documento, sen ter que andar a copiar e pegar os resultados do "ls". Añado un link para que vexades mais comandos de Ubuntu. Comandos

E como non a lista das cancións do tan mencionado recopilatorio. Lista

No hay comentarios:

Publicar un comentario